„Kedves Ms. Frankel,

Pár napja egy gerlét találtam a párkányon. Elkeveredett. A nagyváros összezavarta, ezért haza kellett vezetnem. A város néha ezt teszi. Elfeledteti, hol a helyed. Szeretem ezt a várost. Szeretem ezt a lakást. De csak egy döntés van most, amit biztosan meg kell hoznom… December elsejével felmondtam a bérletemet. Remélem, kiadja egy lánynak tele álmokkal és reményekkel, mindennel, amit Manhattan adni tud. Ez a legeslegjobb város a világon, de nekem most máshol kell lennem. Nem várom el, hogy megértse, de néha muszáj váratlan dolgot tenni, amit helyesnek érzünk. Ezért vagyok hálás… az esélyért, hogy újrakezdhetem. Minden jót!” – Marin

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

Zene:

"Running On Sunshine" by Jesus Jackson
"If You Can't Get Me Off Your Mind" by Amp Fiddler
"It's You" by Annie Stela

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marinelmereng.blog.hu/api/trackback/id/tr572658755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása